Zdjęcia w TLE WWW (2)

Na szlaku greckiej turystyki jesteśmy już od 2011 roku. Od tamtej pory oprowadzamy polskich turystów, dzielimy się z nimi naszą pasją i miłością do Grecji.

Nasze wycieczki fakultatywne organizujemy na Zakynthos, Korfu, Rodos, Kefalonii, Kos oraz w Atenach. Wierzymy, że każdy dzień może być niezapomnianą przygodą i okazją, by odkryć jeszcze jedno niezwykłe oblicze Grecji i jej mieszkańców.

Tworzymy barwny i zgrany zespół złożony z osób ciekawych świata, pełnych pomysłów, wiedzy, kultury osobistej, niewyczerpanych zapasów pozytywnej energii, dobrego humoru, ale i autoironii. Poprzez naszą pracę chcemy dawać ludziom radość.

W związku z dynamicznym rozwojem Magic Tours na zbliżający się sezon turystyczny (kwiecień- październik), poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:

• Pilot/przewodnik wycieczek fakultatywnych (wyspy: Zakynthos, Kos, Korfu, Rodos)
• Logistyk (praca w biurze na Zante)
• Sprzedawca/Pracownik biura (praca w biurze na Zante, ew. praca zdalna)
• Specjalista/Asystent ds. rozliczeń (praca w biurze na Zante)
• Stażysta/Praktykant biurowy (praca w biurze na Zante)

Jeśli chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, nie czekaj i wypełnij naszą ankietę rekrutacyjną. Byłoby super gdybyś jako Przewodnik lub Sprzedawca nagrał nam krótkie wideo 30-60s – Opowiedz nam o Grecji i spraw, że chcielibyśmy Cię poznać na kolejnym etapie rekrutacji 🙂

Rozmowy kwalifikacyjne dla pracowników zainteresowanych zatrudnieniem w sezonie 2025
realizowane są online (za pośrednictwem zoom).

Kogo szukamy?

• Otwartego i komunikatywnego człowieka z pasją
• Zainteresowanego Grecją
• Gotowego do pracy na greckiej wyspie przez kilka miesięcy
• Posługującego się czystą polszczyzną
• Pogodnego, uśmiechniętego i o wysokiej kulturze osobistej
• Znającego język angielski i/lub język grecki w stopniu przynajmniej komunikatywnym (warunek konieczny, dotyczy wszystkich stanowisk)
• Pracowitego, odpowiedzialnego, dobrze, zorganizowanego, zaangażowanego i kreatywnego
• Odpornego na stres, lubiącego słońce, morze i wysokie temperatury
• Kochającego podróże
• Mile widziane doświadczenie w turystyce lub pracy z klientem, ale jeżeli nie masz doświadczenia a ogrom charyzmy i entuzjazmu to śmiało!
• Chętnego do rozwoju i podejmowania nowych wyzwań
• Najlepiej z czynnym prawem jazdy kategorii B

Co oferujemy naszym pracownikom?

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę
• Legalne zatrudnienie w Grecji
• Atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie finansowe i pozafinansowe (od 1250€ do 2500€ netto miesięcznie – wszystko zależy od Twoich umiejętności i zaangażowania)
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
• Pobyt na jednej z najpiękniejszych greckich wysp: Zakynthos
• Poznanie lokalnej kultury, tradycji i obyczajów
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Otwartość i indywidualne podejście
• Proces szkolenia dla nowych pracowników
• Zakwaterowanie
• Pokrycie kosztów szkolenia z zakresu pierwszej pomocy dla przewodników
• Niezbędne wyposażenie pracownika
• Częściowe wyżywienie

Na czym polega praca Pilota/Przewodnika w Magic Tours?

• Prowadzenie wycieczek
• Troska o bezpieczeństwo, dobre samopoczucie i satysfakcję turystów
• Przekazywanie turystom informacji krajoznawczych o Grecji, jej dziedzictwie kulturowym, naturalnym oraz cywilizacyjnym, a także szczegółowej wiedzy na temat miejsc i obiektów ujętych w programie wycieczki
• Kontrolowanie czasu, miejsca i przebiegu wycieczki oraz współpraca z biurem
• Towarzyszenie grupie przez cały czas trwania wycieczki
• Troska o rozwój osobisty i zawodowy
• Utrzymanie standardów jakości Magic Tours 

Na czym polega praca Logistyka w Magic Tours?

• Tworzenie list wyjazdowych dla Klientów, Pracowników oraz Kontrahentów na 3 destynacjach Rodos, Kos, Korfu)
• Kontrakt z Kontrahentami – język angielski na poziomie B2-C1 to warunek konieczny i/lub język grecki.
• Utrzymywanie kontaktów z Kontrahentami oraz pracownikami w trakcie trwania imprez
• Reagowanie na sytuacje kryzysowe przed, w trakcie i po wycieczkach
• Śledzenie map pogodowych
• Tworzenie planów wyjazdowych o w oparciu o wskaźniki ekonomiczne oraz jakościowe firmy
• Wielokanałowy kontakt z Klientami i współpracownikami (zwłaszcza współpraca z działem sprzedaży oraz działem finansowym)
• Wymagana umiejętność posługiwania się mapami.

Na czym polega praca Sprzedawcy w Magic Tours?

• Praca w Biurze Centralnym
• Kontrakt z dostawcami usług- wymagany język angielski na poziomie minimum B1-B2,  język grecki będzie dodatkowym atutem.

• Obsługa serwisowa Klienta podczas wyjazdów (tzw. pick up phone)
• Realizacja założeń sprzedażowych i jakościowych firmy
• Obsługa serwisowa (przed- i po- sprzedażowa Klienta Magic Tours zgodna ze standardami firmy), główne kanały: telefon, e-mail, Messenger, WhatsApp oraz bezpośrednia obsługa Klienta
• Tworzenie pozytywnego i magicznego wizerunku firmy – uśmiech i duża dawka pozytywnego podejścia do świata to podstawa 🙂

Na czym polega praca Specjalisty/ Asystenta ds. rozliczeń?

• Prowadzenie baz danych i rozliczanie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych wycieczek
• Tworzenie raportów finansowych.
• Operowanie dokumentami księgowymi i wycieczkowymi
• Prowadzenie analiz w oparciu o bazy danych i szablony plików .xls – dobra znajomość Excela to ogromny atut
• Kontakt w z kontrahentami (jęz. angielski i/lub jęz. grecki) oraz z pracownikami w sprawach rozliczeń
• Zlecanie transakcji w skali mikro i medium
• Pośrednie raportowanie do Zarządu Firmy

Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.

Chcesz zrealizować praktyki? Stażysta/Praktykant mile widziany!

• Rozwój w kierunku nadanym przez Pracodawcę
• Asystowanie przy większości procesów firmy
• Różnego rodzaju podstawowe (w trakcie praktyk poszerzane) obowiązki
• Mile widziany język angielski komunikatywny (w mowie i piśmie) oraz czynne prawo jazdy Kat. B
• Wymagana chęć nauki i rozwoju w branży turystycznej lub w dziedzinie rachunkowości 🙂 

Czekamy na Ciebie!
kariera@magictours.pl

Rekrutujemy cały czas!
Skontaktujemy się z wybranymi osobami
WAŻNE! Możemy skontaktować się z numeru +48(22)2286015

logo-blue

BĄDŹ Z NAMI NA BIEŻĄCO